گالری ما

اطلاعات تماس

طراحی حمام به سبک مدرن

6 نکته مهم در طراحی حمام به سبک مدرن

سبک مدرن حمام ظریف، براق و مینیمال است. در طراحی حمام به سبک مدرن باید به خطوط تمیز، اشکال هندسی، رنگ ها و کیفیت برتر فکر کنید. چه حمام شما بزرگ باشد و چه کوچک، طراحی حمام مدرن می تواند آن را به مکانی مجلل برای آرامش یافتن شما تبدیل کند. طراحی حمام به سبک مدرن را در ادامه بررسی کرده ایم.

از آنجایی که شما هر روز از حمام خود استفاده می کنید، باید این مکان را متناسب با سبک شخصی خود طراحی کنید. اگر می خواهید حمام تان فضایی تمیز و منظم داشته باشد و در عین حال طراحی آن پیچیده به نظر بیاید، بهتر است سبک حمام مدرن را امتحان کنید. برخی از عناصر کلیدی این سبک عبارتند از:

یک وان حمام مستقل

آینه ها و نورپردازی ساده

شیرآلات و لوازم مینیمالیستی

روشویی و توالت شناور

کاشی هایی با اشکال هندسی جذاب

استفاده از رنگ های خنثی

  • این ایده ها و نکات به شما کمک می کند تا حمام خود را به یک مکان زیبا، مدرن و دل انگیز تبدیل کنید.

طراحی حمام به سبک مدرن : یک وان حمام مستقل

وان ایستاده یک عنصر کلیدی در یک حمام به سبک مدرن است، بنابراین اگر فضایی دارید، به دقت برنامه ریزی کنید تا هرگز این ویژگی نمادین را فراموش نکنید. با طراحی مدرن و هنری، یک وان مستقل مانند یک قطعه مجسمه یک نقطه کانونی قوی برای اتاق ایجاد می کند.

وان های مدرن ممکن است شکل بیضی، مستطیل داشته باشند یا حتی برای قرار دادن در گوشه حمام طراحی شده باشند. هنگام انتخاب وان حمام باید به خطوط تمیز و لبه های باریک صاف آنها توجه کنید. اگر به دنبال ایجاد یک سبک مدرن در حمام تان هستید، از انتخاب پایه ها، وان های پنجه ای یا منحنی با جزئیات پیچیده دوری کنید.

شیرهای آب وان باید کاملاً تمیز و بدون تزئینات باشند. اگر وان شما مستقل است، ممکن است روی دیوار یا زمین نصب شوند.

آینه ها و نورپردازی ساده

آینه های حمام و نورپردازی در محیط باید با هم تناسب داشته باشند تا بتوانند موقعیت مناسبی برای انجام کارهایی مانند اصلاح یا آرایش کردن در حمام ایجاد کنند. برای داشتن یک حمام مدرن، مطمئناً شما باید به دنبال خطوط تمیز و اشکال هندسی برای آینه ها و نورپردازی باشید.

آینه حمام مدرن

یک انتخاب عالی برای آینه روشویی شما،  یکی از آینه های سبک های جدید فریم لس (بدون قاب) با تکنولوژی بالا با نورپردازی یکپارچه است. آینه با نور پس زمینه انتخاب خوبی برای نصب کردن در حمام است، زیرا سایه های اطراف ایجاد شده در کنار صورت شما را از بین می برد. این انتخاب باعث صرفه جویی در فضا می شود، زیرا با وجود این دیگر نیازی به اضافه کردن نور اضافی در اطراف آینه ندارید.

اگر به دنبال یک آینه استاندارد یا کابینت پزشکی آینه دار هستید، سبک و شکل قاب مدرن را انتخاب کنید. آینه های سبک مدرن یا بدون قاب هستند یا قاب فلزی و نازکی دارند. همچنین در مورد شکل باید بدانید، سبک های هندسی بهترین انتخاب هستند. آیینه های مدرن در بالای خود یک مستطیل با لبه های مستقیم یا گرد دارند.

خواندن  ایده هایی برای حمام های سیاه و سفید

انتخاب های دیگری که می توانید در مورد آیینه داشته باشید، اشکال گرد، نامتقارن و بیضی هستند. به خاطر داشته باشید که در انتخاب آیینه باید به دنبال اشکال کلاسیک بدون تزیینات زیاد باشید تا بتوانید محیطی شیک و مدرن طراحی کنید.

اگر آینه حمام شما دارای روشنایی یکپارچه نیست، پس به دنبال نورپردازی روشویی و همچنین نورپردازی برای حمام یا دوش خود و روشنایی کلی حمام باشید.

طراحی حمام به سبک مدرن: نورپردازی برای حمام های مدرن

برای اتاق روشویی خود، می توانید نورپردازی دیوارکوب را روی دیوار بالای آینه یا در هر طرف قرار دهید. اگر قصد دارید نورپردازی را در دو طرف قرار دهید، سعی کنید آینه ای را انتخاب کنید که 60 تا 70 درصد عرض روشویی حمام شما باشد تا فضای کافی برای نصب دیوارکوب ها داشته باشید.

برای ایجاد یک سبک مدرن در حمام، نوار نور یک انتخاب محبوب است. می توان آن را به صورت افقی بالای آینه یا به صورت عمودی در هر دو طرف نصب کرد.

اکثر حمام های مدرن دارای چراغ های سقفی فرو رفته نیز هستند. آنها نور محیطی را در دور تا دور فضا منعکس می کنند و همچنین می توانند برای مناطق خاص استفاده شوند. به عنوان مثال، ممکن است یک چراغ فرورفته روی ناحیه توالت یا در کابین دوش داشته باشید. اگر مرز سقف سرویس بهداشتی را با این چراغ ها بپوشانید می توانید کل فضا را روشن کنید.

همانطور که برای روشنایی حمام خود برنامه ریزی می کنید، نور طبیعی اتاق را فراموش نکنید. پنجره ها و نورگیرها گزینه های خوبی برای افزودن لبه ای تازه و کاربردی به حمام مدرن هستند.

قانون کلی برای طراحی حمام به سبک مدرن سادگی است. از وسوسه اضافه کردن شیرهای آب بیش از حد پیچیده دوری کنید، در عوض، از سخت افزارهای مینیمالیستی استفاده کنید که با تم کلی حمام شما همخوانی دارند. شیرآلاتی را انتخاب کنید که از خطوط تمیز و سیلوئت های ساده ساخته شده باشند.

همچنین شیرآلات با دوام و کیفیت را انتخاب کنید. به طور معمول،American Standard روکش های مقاومی در برابر خراش و کدر شدن دارند و بدین ترتیب شیر آب شما از اولین روزی که از آن استفاده می کنید تا آخرین روزی که قصد تعویض آن را دارید، زیبایی خود را حفظ می کند.

در اینجا چند نکته دیگر وجود دارد که باید هنگام انتخاب شیر برای حمام مدرن خود در نظر بگیرید:

پایه دیواری یا پایه عرشه– یک شیر آب دیواری به دیوار نصب می شود، در حالی که شیرهای نصب شده روی عرشه در بالای پیشخوان قرار می گیرند. مقرون به صرفه ‌ترین و آسان ‌ترین کار، شیرهای عرشه ‌دار هستند که نسبت به شیرهای دیواری سبک تر می باشند. شیرآلات دیواری برای حمامی که فضای محدودی روی میز دارند مناسب است.

شیرهای یک دسته یا دو دسته– شیرهای دو دسته کمی سنتی تر از شیرهای تک دسته هستند که ظاهری شیک و مدرن دارند.

خواندن  حمام خود را با بودجه کم بازسازی کنید: بررسی 7 ایده شگفت انگیز بازسازی حمام

اشکالی ندارد که رنگ ‌ها و سبک‌ ها را در حمام مدرن خود ترکیب کنید. همه لوازم و عناصر سخت افزاری را نمی توانید در حمام با هم تطبیق دهید. با این حال، تنها باید بین آنها سازگار ایجاد کنید.

به عنوان مثال، شما نمی توانید یک شیر روشویی بسیار مدرن و صاف انتخاب کنید و آن را با دسته های دوش به سبک سنتی تطبیق دهید. یک سبک را انتخاب کنید – در این مورد، بهترین سبک (سبک مدرن) است و مطمئن شوید که همه لوازم حمام به آن سبک هستند. اگر به توانایی خود در میکس و تطبیق اعتماد ندارید، با مشاوران ما تماس بگیرید. آنها کار تطبیق را برای شما انجام خواهند داد.

کروم در حال حاضر به دلیل تطبیق پذیری، یکی از پرطرفدارترین روکش ‌ها در زمینه مواد ثابت است. وسایل کروم با پالت خنثی ساده در یک حمام مدرن بهترین فضا را ایجاد می کنند.

کروم معمولاً ارزان‌ ترین روکش است و تمیز کردن و نگهداری آن نیز بسیار آسان است. دیگر انتخاب های رایج در حمام مدرن روکش هایی با رنگ مشکی مات یا حتی طلایی است.

طراحی حمام به سبک مدرن: روشویی و توالت شناور

روشویی های شناور با ظاهری تمیز و مینیمال، فوراً حمام را از حالت سنتی به حالت مدرن می برند. روشویی های دیواری توهم فضای بیشتری را ایجاد می کنند و سبکی شیک و مدرن دارند.

در طراحی حمام مدرن باید روشویی های شناور با ویژگی های مفید مانند کابینت و فضای پیشخوان را انتخاب کنید. وجود فضای کافی در روشویی به شما این امکان را می دهد که فضای دیوار و کف را آزاد کنید و حتی کوچکترین حمام را بزرگ و مجلل جلوه دهید.

تا آنجایی که رنگ های چوب روشن یا تیره مانند رنگ سفید براق و براق محبوب هستند، یک میز سنگ مرمر یا کوارتز تمیز با حداقل خطوط را انتخاب کنید.

توالت های دیواری یکی دیگر از عناصر اصلی حمام به سبک مدرن هستند. توالت های شناور در حمام های بزرگ یا جمع و جور بهترین گزینه ای هستند که همه چیز را ساده و بدون بهم ریختگی نگه می دارند.

روشویی ها و توالت های شناور بدون مخزن بالای ظرف و ردپایی از تابه، احساس سبکی را به کل فضا اضافه می ‌کنند و حتی کوچک‌ ترین حمام ‌ها را بزرگ ‌تر و مدرن ‌تر نشان می دهند.

اشکال هندسی روی کاشی ها

الگوهای کاشی هندسی انتخاب های خوبی برای فضای داخلی حمام مدرن شما هستند. خطوط تمیز و اشکال جالب توجه بصری را بدون هیچ گونه تزیینات یا زواید بیش از حد به یک فضا اضافه می کند.

وقتی نوبت به مد روز بودن با کفپوش مدرن حمام، پشتی یا دیوارهای دوش می رسد، کاشی های شش گوش در حال حاضر مد هستند و به شما کمک می کنند بازی هندسی خود را ارتقا دهید. دیگر الگوهای کاشی پیشنهادی برای کف حمام مدرن عبارتند از: شاه ماهی، پنی، آجری و راهرو. کاشی های با فرمت بزرگ به تقویت حس آرامش در حمام کمک می کنند.

یکی از روش‌ های خلاقانه، اضافه کردن یک بک اسپلش جالب در حمام است. علاوه بر این، به جای استفاده از موزاییک، به بریدن اشکال هندسی چوب و ایجاد یک دیوار جالب مانند یک پازل فکر کنید. می توانید از همین ایده برای کف حمام نیز استفاده کنید.

خواندن  حمام سبک مدیترانه ای؛ تعریفی دوباره از مینیمالیسم

طراحی حمام به سبک مدرن: طرح رنگ خنثی

وقتی صحبت از سبک مدرن حمام می شود، نمی توانید به سراغ رنگ سفید بروید. رنگ سفید حالتی سبک و ارگانیک به فضای حمام اضافه می کند. اضافه کردن کاشی ‌های مرمری به یک حمام کاملاً سفید را در نظر بگیرید تا ظاهر آن را نرم‌ تر و در عین حال لوکس نگه دارید.

برای داشتن یک حمام مدرن لازم نیست به ظاهر سفید و درخشان توجه کنید. کسانی که بیش از یک رنگ را ترجیح می دهند می توانند سیاه و سفید را برای ایجاد کنتراست چشمگیر ترکیب کنند. اما، این همه چیز نیست. در اینجا بهترین ترکیب رنگی که می توانید در حمام مدرن خود استفاده کنید، آورده شده است:

سایه های خنثی قهوه ای و بژ با لهجه های چوبی

رنگ های قهوه ای و بژ راهی برای ایجاد یک حمام مدرن است که آرام و خاکی به نظر می رسد. سایه های قهوه ای فضایی آرام، بدون استرس و آبگرم ایجاد می کند. قهوه ای شکلاتی تیره حس دراماتیک تری به فضا می بخش ، اما وقتی این ترکیب با لهجه های طلایی متالیک همراه شود، حمام شما را شیک نشان می دهد.

از طرف دیگر، رنگ های متوسط ​​به خوبی با رنگ های روشن تر ترکیب می شوند و می توانند آرامش بخش تر باشند. قهوه ای روشن ملایم تر، کاملاً با پس زمینه های خنثی و رنگ های برجسته مانند بژ و چوب تناسب دارد.

سایه های خاکستری

خاکستری با لبه خنثی است. پالت رنگ خاکستری را می توان با رنگ های خنک کننده بتن و گرانیت مخلوط کرد تا حس آرامش بخشی در حمام ایجاد شود. خاکستری تقریباً با هر رنگی هماهنگ می شود. بنابراین، می ‌توانید عناصر چوبی تیره را با هم ترکیب کنید تا رنگ‌ های سرد را متعادل کنید یا با رنگ ‌هایی مانند پرده حمام طرح‌ دار و حوله ‌های روشن، حمام خود را پر جنب و جوش کنید.

سیاه و سفید

هیچ چیز به اندازه یک پالت رنگ سیاه و سفید، کنتراست و درام را به محیط اضافه نمی کند. سفر به سمت سیاه با رنگ سفید ظاهری گرافیکی به فضا می بخشد که هنوز هم بسیار دلباز و روشن است. با رنگ ‌های تیره و روشن، می توانید فضایی دلپذیر و عالی برای استراحت خود طراحی کنید.

سایه های تیره

برخلاف تصور شما، رنگ‌ های تیره از بین می‌ روند. رنگ آمیزی حمام در سایه های تیره تر می تواند آن را بزرگتر نشان دهد. به سراغ سایه های تیره آبی، خاکستری و سبز بروید و حمام کوچک خود را زیبا، مدرن و دنج طراحی کنید.

امروز حمام مدرن خود را طراحی کنید

مدرن برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد. برخی از رایج ترین عناصر مورد استفاده در حمام های سبک مدرن عبارتند از: خطوط تمیز، حداقل بهم ریختگی، اشکال هندسی و رنگ های خنثی یا پایه.

اگر قصد دارید حمام خود را بازسازی کنید تا ظاهری مدرن به آن بدهید، چرا از کارشناسان ما برای تجسم ایده های طراحی خود کمک نمی گیرید. به کمک تیم حرفه ای ما می ‌توانید گزینه ‌های مختلف را بررسی کنید، ایده‌ها را با دکوراتور خود در میان بگذارید، و در نهایت در زمان و هزینه صرفه‌ جویی کرده و به حمام مدرن رویایی خود برسید.

Rate this post
iman

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *