گالری ما

اطلاعات تماس

آشپزخانه اوپن مدرن

آشپزخانه اوپن مدرن با کانترهای رنگارنگ

قطعاً شما هم عاشق آشپزخانه های اوپن و مدرن با میز ناهارخوری و سطوح رنگارنگ و طرح های متنوع خواهید شد. این طراحی آشپزخانه شامل بسیاری از ایده‌ های منحصر به فرد و عالی است که می توانید از آنها در خانه خود استفاده کنید.

جزیره آشپزخانه خود را گسترش دهید

با یک جزیره آشپزخانه مرکزی کاربردی و فضای کافی زیر پیشخوان می توانید طراحی آشپزخانه خود را ساده و باز نگه دارید. کشوهای عمیق در آشپزخانه فضای ذخیره‌ سازی کافی را به همراه دسترسی آسان فراهم می‌ کنند و از ایجاد به هم ریختگی جلوگیری می‌ کنند. شما می توانید از هر دو طرف جزیره آشپزخانه برای کشوهای اضافی و ذخیره سازی استفاده کنید.

شما می توانید میز آشپزخانه را در حدود 14 تا 18 اینچ (40 سانتی ‌متری) افزایش دهید و با اضافه کردن چند چهار پایه به پیشخوان، صندلی ‌های بیشتری را به آشپزخانه و محل غذاخوری اضافه کنید. با این کار نه تنها فضای بیشتری برای غذا خوردن و سرگرمی اضافه می کنید، بلکه قسمتی از آشپزخانه را برای غذا گسترش می دهید. این کار یک راه عالی برای مشارکت اعضای خانواده و مهمانان در تهیه یک وعده غذایی است.

آشپزخانه اوپن مدرن: افزودن رنگ

یکی از ایده‌های محبوب ما در طراحی آشپزخانه، اضافه کردن رنگ به کابینت‌ های یک آشپزخانه سفید است. برای رنگ آمیزی می توانید به دنبال برندهای رنگ محبوب برای سطوح مقاوم مانند Corian، Avonite و Silestone بگردید. شما می ‌توانید از بین انواع رنگ‌ های متنوع یک رنگ را انتخاب کنید و یا با ارسال یک رنگ یا نمونه رنگ PMS (پانتون)، یک رنگ سفارشی بسازید. ما از رنگ Peach Echo (PANTONE 16-1548)، یک رنگ نارنجی گرم و شیرین، در طراحی این آشپزخانه استفاده کردیم تا یک طرح رنگی تازه و مدرن ایجاد کنیم.

خواندن  7 ایده برای طراحی آشپزخانه

آشپزخانه اوپن مدرن: تمرکز روی نورپردازی

نورپردازی را فراموش نکنید. در آشپزخانه‌ ها، نورپردازی بسیار اهمیت دارد. آشپزخانه را با نورهای آویزی روشن کنید. یک ردیف از آویزها را بر روی سطح باز یا جزیره‌ی آشپزخانه قرار دهید تا روشنایی مناسب را فراهم کند. همچنین برای تکمیل ظاهر مدرن آشپزخانه می توانید همان نوع نور را با اندازه بزرگتر بر روی میز ناهارخوری خود اضافه کنید.

طراحی آشپزخانه خود را شروع کنید

ایده های مختلف طراحی آشپزخانه را می توانید با استفاده از برنامه RoomSketcher طراحی کنید. برنامه RoomSketcher یک نرم‌ افزار فوق‌العاده و آسان برای طراحی نقشه‌ های پلان و طراحی منزل است که می ‌توانید از آن برای طراحی آشپزخانه ‌تان به صورت آنلاین استفاده کنید. به سادگی نقشه پلان آشپزخانه‌تان را بکشید، تجهیزات و تزئینات را انتخاب و تزئین کنید و طراحی خود را به صورت سه ‌بعدی مشاهده کنید، به همین سادگی!

 

Rate this post
iman

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *