گالری ما

اطلاعات تماس

دکوراسیون آشپزخانه رنگ سبز نعنایی

طراحی دکوراسیون آشپزخانه رنگ سبز نعنایی

آیا دوست دارید کمی از رنگ سبز نعنایی به آشپزخانه خود اضافه کنید اما مطمئن نیستید چگونه این کار را انجام دهید؟ امروزه دیگر از رنگ نعنایی تنها برای دکوراسیون های قدیمی استفاده نمی شود. با روش‌های مختلف برای افزودن رنگ سبز نعنایی به بخش های آشپزخانه‌، لازم نیست تمامی دیوارها و کاشی های آشپزخانه خود را به رنگ سبز نعنایی درآورید. دکوراسیون داخلی آشپزخانه رنگ سبز نعنایی را در ادامه بشناسید.

کابینت های سبز نعنایی در آشپزخانه

برای رنگ آمیزی آشپزخانه می توانید جسورانه پیش بروید و رنگ نعنایی را بر روی تمام کابینت‌ های آشپزخانه‌ تان امتحان کنید. برای ایجاد یک ظاهر مدرن مانند آنچه در عکس به دست آمده است، می توانید از درهای ساده کابینت با سطوح صاف و نماهای کلاسیک استفاده کنید. بر روی کابینت ها فرو رفتگی های باریکی قرار دهید تا هم به راحتی قابل استفاده باشند و هم طراحی شما را کامل کنند و نیازی به اضافه کردن دستگیره نداشته باشید. این کار باعث ایجاد یک فضای باریک و تمیز از رنگ نعنایی می ‌شود و آن را مرکز توجه آشپزخانه می ‌کند.

کابینت‌های نعنایی خود را با سطوح چوبی روشن یا مرمر سفید ترکیب کنید. از کابینت‌ های بالایی چشم پوشی کنید تا یک ظاهر مینیمال در آشپزخانه شما ایجاد شود. همه سطوح، زمینه‌ ها و حاشیه‌ های بالای کابینت را سفید نگه دارید تا جلوه کابینت ها افزایش پیدا کند و سطوح روشن کابینت ها با رنگ سبز نعنایی آنها یک تعادل بصری زیبا ایجاد کند.  طراحی آشپزخانه سبز نعنایی خود را با سینک و وسایل استیل ضد زنگ به پایان برسانید. برای تکمیل ظاهر، چند اکسسوری را به رنگ های مکملی مانند نارنجی، قرمز یا آبی به آشپزخانه اضافه کنید.

خواندن  کابینت آشپزخانه خلاقانه برای یک آشپزخانه شیک

دکوراسیون آشپزخانه رنگ سبز نعنایی: کانترهای سبز نعنایی

شما می توانید کابینت های آشپزخانه خود را با سطوح سبز نعنایی تزئین کنید. سپس با رنگی متضاد مانند قرمز روشن روی آنها را تزیین کنید. ترکیب قرمز و سبز نعنایی هم یکپارچه است و هم مدرن. همچنین از تسلط بیش از حد سبز نعنایی جلوگیری می کند. لوازم جانبی بزرگ مانند صندلی، میز، قاب پنجره و غیره را به رنگ های مکمل انتخاب کنید تا مطمئن شوید که زیبایی بصری متعادلی ایجاد می شود.

ترکیبی شیک و کلاسیک ایجاد کنید

کنتراست سبز نعنایی را با اضافه کردن کاشی های شطرنجی سیاه و سفید کامل کنید. شما می توانید از جزئیاتی بزرگ و کلاسیک مانند ساعتی به سبک فرانسوی نیز بر روی دیوارها استفاده کنید. کاشی های سیاه و سفید کنتراست خوبی با رنگ نعنایی دارند و ترکیبی شیک و قوی ایجاد می کنند.

دکوراسیون آشپزخانه رنگ سبز نعنایی: از طبیعت الهام بگیرید

آشپزخانه سبز خود را با تعداد زیادی از گیاهان تازه، گل و حتی سنگ های رنگی منحصر به فرد کنید. رنگ سبز گیاهان تضاد خوبی با رنگ پاستلی نعناعی دارد و باعث می شود کل اتاق احساس تازگی و تمیزی داشته باشد و این دقیقاً همان چیزی است که در آشپزخانه خود می خواهید.

دکوراسیون آشپزخانه رنگ سبز نعنایی: لوازم جانبی به رنگ سبز

در آشپزخانه ای که در عکس زیر می بینید، یک قاب پنجره قدیمی به رنگ سبز نعنایی رنگ آمیزی شده و به عنوان یک قفسه تغییر کاربری داده و در مقابل یک دیوار که دارای رنگی متضاد است، قرار گرفته است. این روش طراحی بسیار آسان، موثر و شیک است و ظاهر چشم نوازی را در آشپزخانه شما ایجاد می کند.

خواندن  7 ایده برای طراحی آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه رنگ سبز نعنایی: کاشی و پرده سبز نعنایی

شما می توانید برخی از المان های آشپزخانه خود را تغییر دهید و یک دیوار برجسته با کاشی ‌های نعنایی همراه با پرده‌های سبز ایجاد کنید. با انتخاب کاشی ‌هایی که از چندین طیف رنگی تشکیل شده  اند، دیگر تنها به مد روز محدود بخواهید بود، بلکه آشپزخانه‌تان را برای ظاهری جاودانه‌ تر آماده می ‌کنید. پرده ها را می توان به راحتی بسته به آنچه که مد است تغییر داد.

از رنگ های متضاد استفاده کنید

این روزها کنتراست حرف اول را در طراحی داخلی می زند و شما نیز بهتر است از آن در آشپزخانه خود استفاده کنید. می توانید با ایجاد تضاد بین کابینت های سبز نعنایی و دیوارهای آجری قرمز، جسورانه عمل کنید.

طراحی آشپزخانه خود را به صورت آنلاین انجام دهید

ایده های طراحی آشپزخانه ای که تا به اینجا بررسی کردیم را می توانید با استفاده از نرم افزارهای آنلاین ایجاد کنید. با این نرم افزارها می توانید به سادگی پلان زمین خود را ترسیم کنید، وسایل و تزئینات را انتخاب کنید، اتاق مبله و تزئین کرده و طرح خود را به صورت سه بعدی ببینید. به همین سادگی!

Rate this post
iman

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *