گالری ما

اطلاعات تماس

حمام های سیاه و سفید

ایده هایی برای حمام های سیاه و سفید

آیا شما هم ظاهر حمام سیاه و سفید را دوست دارید؟ جای تعجب نیست زیرا این سبک رنگ آمیزی امروزه از طرفداران بسیاری برخوردار شده است. مهم نیست که حمام شما چه سبکی باشد، رنگ سیاه و سفید جذابیتی بی نظیر به حمام شما خواهد داد.  حمام های سیاه و سفید را در ادامه ببینید.

ایجاد جریان

در طراحی این سبک از حمام، یک الگوی ساده ‌ی شطرنجی در کف ایجاد می‌ شود که به طراحی سیاه و سفید جلوه ای زیبا می ‌بخشد. برای آن به الگوی کف یک حالت پویا ببخشید، می توانید آن را در یک زاویه ۴۵ درجه قرار دهید. این کار باعث ایجاد حس جریان و پیچش در اتاق می‌ شود. شما می ‌توانید یک الگوی کف حمام سیاه و سفید با استفاده از کاشی ‌های سرامیکی یا سنگی ایجاد کنید.

حمام های سیاه و سفید: تعادل بصری

زمانی که از یک الگو یا رنگ تیره در کف، در فضاهای کوچک مانند حمام استفاده می‌کنید، می توانید دیوارها را به رنگ روشن رنگ آمیزی کنید. این اقدام باعث تعادل بصری می ‌شود و حمام را بزرگ تر جلوه می‌دهد. با این حال، این به معنای آن نیست که دیوارها را بدون طراحی هیجان انگیز رها کنید. در این سبک طراحی، دیوارها می توانند به رنگ سفید باشند، اما ترکیب تخته و کاشی های مجلل افزودنی‌هایی هستند که هم به سقف و هم دیوارها بافت و جذابیت اضافه می ‌کنند. تخته و کاشی ترکیب جذابی هستند که همیشه با هم عالی به نظر می ‌رسند.

خواندن  6 نکته مهم در طراحی حمام به سبک مدرن

حمام های سیاه و سفید: ظرافت و زیبایی

یک رنگ آمیزی سیاه و سفید همیشه به حمام حس ظرافت و زیبایی می بخشد و وجود یک وان مستقل می تواند در ترکیب با آن بسیار عالی به نظر برشد. در این سبک، وان را می توان بر روی یک زاویه قرار داد تا بهتر به نظر برسد و با الگوی کاشی همراه شود. این هماهنگی حس جریان و پویایی را به محیط می ‌افزاید. پایه های وان را نیز می توان به رنگ مشکی رنگ آمیزی کرد تا طرح رنگی فضا را تکمیل کند. روکش صندلی مشکی روی رختشویی ظاهر کلی حمام را بهبود بخشیده و جزئیات بیشتری را به فضا اضافه می کند.

حمام های سیاه و سفید: جزئیات جذاب

برای دوش، استفاده از یک کابین دوش منحصر به فرد که ظاهری پنجره ای و جذاب دارد، می تواند جلوه ای سنتی به حمام سیاه و سفید شما بدهد و جزئیات سرگرم کننده و متنوعی را به آن اضافه می کند. برای اضافه کردن رنگی متفاوت به طراحی حمام خود، می توانید یک آینه، صندلی یا کمد جالب و قدیمی اضافه کنید و آن را به رنگ مشکی رنگ کنید تا طرح رنگ شما را کامل کند.

ایده های جذاب را در حمام خود امتحان کنید و از آن‌ها لذت ببرید

شما می توانید طرح های مورد نظر خود برای حمام را با استفاده از ابزارهای آنلاین طراحی کرده و سپس یکی از آن‌ها را برای اجرا کردن انتخاب نمایید. App RoomSketcher یک نرم افزار طراحی پلان فوق العاده و با کاربری آسان است که می توانید از آن برای طراحی حمام خود به صورت آنلاین استفاده کنید. به سادگی پلان طبقه خود را بکشید، آن را مبله و تزئین کنید و طرح خود را به صورت سه بعدی ببینید؛ به همین سادگی!

Rate this post
iman

دیدگاه (1)

  1. محمد رضا
    23 آذر 1402

    چه ایده های قشنگی معرفی کردین

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *