گالری ما

اطلاعات تماس

ایده برای طراحی خانه در پاییز

ایده برای طراحی خانه در پاییز

  • با کم شدن ساعات روشنایی در انتهای تابستان و تغییرات در آب و هوا، تفکرات ما به بازگشت به روال‌ های روزمره، شروع دوره مدرسه برای کودکانمان و تهیه خانه برای فصل پاییز منتقل می ‌شود. این زمان ایده‌ آل برای بازنگری و تازه‌ سازی فضاهای کاری ماست، یا حتی طراحی فضاهای جدید. طراحی داخلی مناسب با فصل پاییز را نوآرک برای شما با ایده هایی نو انجام خواهد داد.

تازگی ها، همه اعضای خانواده به دنبال فضایی منظم و راحت برای انجام کارهایشان هستند. در این راستا، چند ایده معماری برای طراحی هوشمند و زیبا برای فضاهای کاری ارائه شده است.

در ادامه، تعدادی ایده معماری برای:

– دفتر خانه: اقداماتی برای سازماندهی بهتر

– فضای کاری کودکان: طراحی فضاهایی برای تکالیف

– اتاق خوابگاه: ایجاد یک فضای شخصی برای کار و استراحت در خانه

  1. طراحی های دفتر خانه – سازماندهی بهینه

در حال حاضر، بسیاری از ما بخش زیادی از وقت خود را در خانه صرف کار می ‌کنیم و شرکت‌ ها به شکل ترکیبی از کار اداری در دفتر و کار از خانه را ارائه می ‌دهند.

اگر شما یک فضای اختصاصی برای دفتر خود انتخاب می‌ کنید یا در حال تداوم فضای کاری در محیط دیگری هستید، سه نکته مهم را در نظر بگیرید:

  • در طراحی فضای دفتر خانه، خلاقیت را در نظر بگیرید. گزینه‌ های مختلفی وجود دارد، از جمله استفاده از اتاق خواب، آشپزخانه، کمد دیواری، اتاق زیر شیروانی، زیرزمین و یا فضایی در بالای پله‌ ها.
  • اگر با مسئله مولد شدن و دشواری در تمرکز مواجه هستید، به خطوط تمیز و دکوراسیون مینیمالیستی توجه کنید تا از حواس پرتی جلوگیری کنید.
  • قبل از افزودن آثار شخصی یا هنری به فضای کاری خود، از اصول اساسی مانند یک میز کاربردی، یک صندلی ارگونومیک راحت، فضای ذخیره‌ سازی کافی، قفسه ‌بندی مناسب و نور مناسب اطمینان حاصل کنید.
  1. طراحی خانه در پاییز: افکار فضایی برای تکالیف کودکان

برای اکثر کودکان، دوره تکالیف با شروع تحصیل در مدرسه ابتدایی آغاز می‌ شود. بنابراین، در حالی که تکالیف جزو واقعیت زندگی هستند، ایجاد یک فضای کاری که نه تنها وسایل مدرسه در آن به راحتی دسترسی دارند، بلکه همچنین حواس ‌پرتی کمتری ایجاد می‌شود، می ‌تواند به تبدیل تکالیف خانه به یک تجربه مثبت کمک کند.

خواندن  طراحی چیدمان اتاق نشیمن کوچک – 8 راهنمای مهم

با استفاده از چیدمان طرح طبقه سه‌ بعدی RoomSketcher، می‌ توانید یک اتاق کاری مناسب برای کودکان خود ایجاد کنید. سه نکته اصلی برای شروع یک سال تحصیلی موفق عبارتند از:

-فرزندتان را در ایجاد فضای کاری مشارکت دهید تا ایده‌ها و ارزیابی‌ های او نیز در این فرآیند جا پیدا کند. بچه‌ ها معمولاً ایده‌ های خوبی برای طراحی اتاق و فضای کار خود دارند که از تخیلات یا تجربیات خود الهام گرفته ‌اند. برای دستیابی به تعادل مناسب، از تخیلات جوانان و عقلانیت بزرگسالان بهره بگیرید.

-یک تخته چوب پنبه‌ ای را روی میز آویزان کنید. این فضا عالی برای نمایش آثار هنری کودکان و نمایش پیام‌ های یادآور مهم است.

-با افزودن یک لایه رنگ تازه به یک میز قدیمی، زندگی جدیدی ببخشید. این کار از نظر مالی اقتصادی ‌تر و کم‌ هزینه ‌تر از رنگ آمیزی کل اتاق است و می ‌تواند فضا را بازسازی کرده و جذابیت بصری به آن اضافه کند. در انتخاب رنگ، یک تنوع پر جنب و جوش را برای افزودن جلوه ‌ای منحصر به فرد به فضای تکالیف در نظر بگیرید.

  1. سازماندهی اتاق خوابگاه به عنوان دومین خانه

با آغاز فصل پاییز، هر ساله دانشجویان با شروع تحصیلات خود به دانشگاه، به مسکن خود در خوابگاه مهاجرت می ‌کنند. اگر دانشجوی دانشگاه یا کالج هستید یا قصد دارید کسی را تا مدرسه همراهی کنید، ایجاد و تنظیم اتاق خوابگاه شما تبدیل به یک تجربه هیجان ‌انگیز می ‌شود.

با استفاده از ایده چیدمان مبلمان اتاق خوابگاه و بهره‌ گیری از طرح طبقه سه بعدی RoomSketcher، امکان دارد با کمی خلاقیت و برنامه ‌ریزی، اتاق خوابگاه خود را به بهترین شکل سازماندهی کنید و فضا را به حداکثر برسانید – و اطمینان حاصل کنید که صندلی مورد علاقه ‌تان نیز جای مناسبی خواهد داشت. در ادامه، چند نکته برای برنامه ‌ریزی اتاق خواب کوچک برای کار و خواب آورده شده است:

خواندن  طراحی 12 اتاق زیبا با دیوارهای برجسته آبی

-انباری زیر تخت را در نظر بگیرید: بسیاری از تخت‌ های خوابگاه قابلیت افزایش ارتفاع را دارند که جایی اضافی برای سطل ‌های پلاستیکی نگهداری لباس‌ های فصلی و تجهیزات ورزشی فراهم می ‌کند.

-افزودن مبلمان چند منظوره: اگر به فکر اضافه کردن مبلمان اضافی هستید، قطعات چند منظوره را در نظر بگیرید؛ به عنوان مثال، یک عثمانی با ذخیره ‌سازی یا یک کمد بایگانی که می ‌تواند به عنوان یک میز کناری یا صندوق عقب استفاده شود.

-استفاده از ذخیره ‌سازی عمودی: قفسه‌ های لوازم آرایشی و بهداشتی روی درب کفش و حمام را در نظر بگیرید. آویزان کردن سبدهای سیمی روی میز با قلاب‌ های قابل جابجایی نیز یک راه عالی برای نگهداری خودکار، نوت بوک و سایر لوازم مطالعه در قسمت میز شما است.

بیا شروع به کار کنیم!

امیدواریم ایده ‌های ما الهام بخش شما برای ایجاد یک فضای کاری بی ‌نظیر باشد. طراحی داخلی خانه خود را به نوآرک بسپارید.

Rate this post
iman

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *