گالری ما

اطلاعات تماس

اتاق زیبا با دیوارهای برجسته آبی

طراحی 12 اتاق زیبا با دیوارهای برجسته آبی

برای اضافه کردن یک پیچ و تاب منحصر به فرد به اتاق مورد علاقه خود، چرا به نقاشی دیواری با لهجه آبی فکر نمی کنید؟ رنگ آبی در تصورات همه نمایانگر دریا و آسمان است. ما همچنین رنگ آبی را با آزادی، فضاهای باز و آرامش مرتبط می ‌دانیم. به همین دلیل سایه آبی یک انتخاب عالی برای طراحی دیوار برجسته است.  طراحی 12 اتاق زیبا با دیوارهای برجسته آبی را در ادامه ببینید. برای طراحی داخلی خانه و محل کار خود با نوآرک در تماس باشید.

دیوار برجسته یک روند محبوب در دکوراسیون داخلی هر محیطی است و می تواند هر اتاقی را در خانه شما برجسته کند. نباید نگران هزینه های طراحی دیوارهای برجسته باشید، چون رنگ آمیزی دیوارها با لهجه آبی ارزان است‌. حتی خودتان در آخر هفته هم می توانید این کار را انجام دهید. اما اگر همچنان در رابطه با طراحی دیوارهای برجسته با رنگ آبی تردید دارید، به خواندن این مطلب ادامه دهید تا شما را با همه چیزهایی که باید در رابطه با این موضوع بدانید، آشنا کنیم.

ما لیستی از نمونه‌ های جذاب را جمع ‌آوری کرده‌ ایم تا ایده‌ های جالبی برای ایجاد طرح دیوارهای برجسته در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

این ایده ها را در حمام خود امتحان کنید

چندین دلیل عالی برای ایجاد یک دیوار برجسته در اتاق هایتان وجود دارد:

ایجاد فضای بزرگ: وقتی بدانید چگونه نقاشی یک دیوار می تواند کل اتاق را بزرگتر نشان دهد (به خصوص فضاهای باریک طولانی مانند حمام های اختصاصی) شگفت زده خواهید شد.

خواندن  10 ایده دکوراسیون بهاری خانه

یک نقطه کانونی ایجاد کنید: هنگام ورود به اتاق، چشم شما به طور طبیعی به سمت دیوار برجسته کشیده می شود. از این ویژگی می توانید به نفع خود برای برجسته کردن ویژگی های کلیدی اتاق استفاده کنید.

یک طرح رنگی را با هم گره بزنید: اگر از رنگ سفید به عنوان سایه اصلی خود استفاده می کنید، بهتر است دیوار لهجه آبی را به ترکیب خود اضافه کنید. می توانید ویژگی های دیگری نیز به سراسر اتاق اضافه کرده و همه چیز را به هم تلفیق کنید.

رنگ‌ های پررنگ را آزمایش کنید: اگر به فکر تغییر دکوراسیون کل اتاق هستید، چرا آزمایش رنگ جدید را با ایجاد یک دیوار برجسته شروع نمی کنید؟ این ویژگی به شما امکان می دهد ضمن ایجاد یک دیوار برجسته، با به کار گرفتن رنگ های دیگر کل اتاق را طراحی کنید.

تحول ایجاد کنید: اتاق های یکنواخت چون هیچ گونه خلاقیتی در طراحی و دکوراسیون خود ندارند، ممکن است کسل کننده به نظر برسند. دیوارهای برجسته آبی ارزان ترین و آسان ترین راه برای جذاب‌ تر کردن اتاق هستند.

کدام دیوار برای ایجاد این طرح مناسب است؟

در یک اتاق هر دیواری را می تواند به یک دیوار برجسته تبدیل کنید – حتی دیواری که پنجره دارد نیز برای این طرح مناسب است. برای اینکه بتوانید بهترین دیوار را برای ایجاد طرح برجسته انتخاب کنید باید در وسط اتاق یا در ورودی بایستید و دیواری را به عنوان نقطه کانونی انتخاب کنید. اصلا مهم نیست دیواری که انتخاب می کنید پشت یک مبل یا حتی وان مستقل باشد، چون در ادامه پیشنهادات ما به شما کمک می کند تا مناسب ترین دیوار را برای ایجاد دیوار برجسته انتخاب کنید.

بهترین ایده ها برای طراحی ديوارهای برجسته آبی

قبل از اینکه دیوار برجسته آبی رنگی را ایجاد کنید، باید به این فکر کنید که می خواهید چه تغییراتی در محیط ایجاد کنید. سایه‌ های آبی تیره، ظاهری جسورانه در محیط را ایجاد کرده و در طراحی دیوارهای برجسته عملکرد فوق العاده ای دارند. رنگ های روشن تر و ظریف تر نیز انتخاب مناسبی هستند که می توانند هر محیط خنثی را روشن کنند.

بهترین ایده ها برای طراحی ديوارهای برجسته آبی عبارتند از:

  1. تم حمام به رنگ آبی دریایی

برای طراحی دیوار آبی دریایی در حمام باید دیواری را انتخاب کنید که درست در قسمت های آخر حمام قرار دارد و اندازه دیوار نیز برای نصب وان مناسب است. این کار باعث می شود فضای داخل حمام بزرگتر به نظر برسد. همچنین با اضافه کردن حوله هایی به رنگ آبی روشن می توانید هارمونی جذابی از رنگ ها را در حمام تان داشته باشید.

خواندن  ایده برای طراحی خانه در پاییز

هنگام برنامه ریزی برای طراحی حمام جدیدتان، رنگ آبی روشن را در اولویت قرار دهید.

  1. ایجاد سایه های ظریف در یک اتاق خواب بزرگ

دیوار لهجه آبی می تواند تغییرات چشمگیری در اتاق خوابی که با رنگ سفید روشن دیزاین شده است، ایجاد کند. همچنین رنگ آبی آرامش خاطر و راحتی خاصی به شما می بخشد. سعی کنید ملحفه‌ ها و آثار هنری با تم آبی را به این اتاق اضافه کرده و سایه های ظریفی از رنگ آبی را در اتاق ایجاد کنید.

  1. اتاق خواب کوچک خودتان را جذاب کنید!

با استفاده از یک دیوار برجسته در یک اتاق کوچک یا اتاق خواب مهمان می ‌توانید فضا را بزرگتر از آنچه که هست، نشان دهید. همچنین با این کار می توانید تا حدود زیادی به هم ریختگی اتاق را نیز پوشش دهید. پیشنهاد می کنیم آثار هنری بزرگ که به رنگ سیاه و سفید هستند را از دیوارهای اتاق آویزان کنید تا بتوانید تم اتاق را حفظ کنید.

  1. اتاق زیبا با دیوارهای برجسته آبی: استفاده از کاغذ دیواری یا تابلوهای نقاشی

با دیوار لهجه آبی باید خلاقیت به خرج دهید و از کاغذ دیواری یا تابلوهای نقاشی برای افزودن کمی هیجان به فضای اتاق استفاده کنید. بهتر است در کنار نقاشی دیواری آبی از یک فرش طرح دار آبی میز نیز استفاده کنید تا در نتیجه فضای اتاق شیک و دلباز جلوه کند.

  1. اتاق مطالعه یا دفتر خانه را به محیطی آرامش بخش تبدیل کنید!

یک دیوار لهجه آبی می تواند محیط کار شما را حرفه ای جلوه داده و احساس راحتی بیشتری به شما منتقل کند. این روزها – که بیش از هر زمان دیگری وقت خود را در محیط های کاری خانه مان می گذرانیم – باید اتاق را طری طراحی کنیم که دلباز و آرامش بخش باشد.

  1. ایجاد دیوار لهجه آبی در پشت تلویزیون

رنگ آمیزی دیوار پشت تلویزیون معمولا یک ایده عالی برای دکوراسیون است. رنگ‌ های تیره می ‌توانند به تلویزیون کمک کنند تا با محیط اطراف خود ترکیب شده و محیطی یکپارچه و آرام ‌تر ایجاد کند. رنگ مبلمان را می توانید با دیوار مطابقت دهید تا بتوانید یک تم آبی ثابت در سراسر اتاق ایجاد کنید.

  1. اتاق زیبا با دیوارهای برجسته آبی: طراحی اتاق نشیمن

از طرف دیگر، می توانید دیوار پشت تلویزیون را نادیده بگیرید و محیط دیگری را برای ایجاد دیوار برجسته خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که چگونه این چیدمان تاکید کمتری بر روی دیوار پشت تلویزیون و توجه بیشتری بر روی ایجاد فضایی برای استراحت یا معاشرت با دوستان تان دارد. در اتاق نشیمن سعی کنید مناسب ترین دیوار پنجره دار را برای ایجاد دیوار برجسته انتخاب کنید!

  1. اتاق زیبا با دیوارهای برجسته آبی: ایجاد فضای دنج در گوشه اتاق

به جای اینکه وقت و تمرکز خود را صرف ایجاد یک دیوار برجسته آبی رنگ کنید، بهتر است یک دیوار در گوشه اتاق را انتخاب کنید. سپس با قرار دادن یک فرش و یک صندلی راحت در کنار این دیوار، یک گوشه دنج برای مطالعه ایجاد کنید.

  1. ایجاد دیوار برجسته با دودکش شومینه

اما در اینجا می خواهیم یک فضای عالی را برای ایجاد دیوار برجسته آبی با دودکش شومینه به شما عزیزان پیشنهاد دهیم. سینه دودکش بخشی از دیوار است که در داخل اتاق امتداد می یابد و دودکش را می پوشاند. ساختن دیوار برجسته، در این فضا می توانید زیبایی شومینه و دیوارهای اطراف آن را چند برابر کند.

  1. اتاق زیبا با دیوارهای برجسته آبی: پله ها را برجسته کنید!

بله کاملا درست متوجه شده اید، با استفاده از دیوار کنار پله ها نیز می توانید این دیوار برجسته آبی را ایجاد کنید. برای اینکه بتوانید فضای پله ها را جذاب تر کنید، بهتر است از وسایل تزئینی آبی رنگ و آثار هنری استفاده کنید. با این کار می توانید در راه پله طرح ثابتی از رنگ آبی را ایجاد کنید.

  1. اتاق زیبا با دیوارهای برجسته آبی: تزئین سالن غذاخوری با آیینه

برای اینکه فضای سالن غذاخوری را روشن و دلباز طراحی کنید، بهتر است بعد از ایجاد دیوار برجسته، یک آینه دایره ای شکل را روی دیوار نصب کنید. با این تغییرات می توانید سالن غذاخوری را به محیطی آرام و جذاب تبدیل کنید.

  1. اتاق زیبا با دیوارهای برجسته آبی: ایجاد دیوارهای نیمه افقی در اتاق

نیمه پایینی دیوار برجسته را رنگ آمیزی کنید تا بتوانید در اتاق خود دیوارهای  نیمه افقی ایجاد کنید. در چنین این اتاق خوابی باید مبلمان چوبی را با طرح رنگ سفید و آبی ترکیب کنید تا ظاهری مینیمال و تمیز داشته باشد.

خواندن  10 ایده دکوراسیون بهاری خانه

 

Rate this post
iman

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *