گالری ما

اطلاعات تماس

کابینت آشپزخانه خلاقانه

کابینت آشپزخانه خلاقانه برای یک آشپزخانه شیک

در هر آشپزخانه مدرن، رنگ، طرح و چیدمان کابینت‌ ها نقش اساسی دارند. هنگام برنامه ‌ریزی کابینت آشپزخانه خود، باید تلاش کنید یک تعادل کامل بین فضای ذخیره‌ سازی کاربردی و زیبایی جذاب ایجاد نمایید. کابینت آشپزخانه خلاقانه را در ادامه معرفی کرده ایم.

آشپزخانه تنها یک مکان برای نگهداری ظروف و وسایل آشپزی نیست. همچنین باید محیطی راحت و شیک برای تهیه غذاهای لذیذ و پذیرایی از مهمانان فراهم کند. برای طراحی داخلی در شیراز می توانید با نوآرک در تماس باشید.

آزمایش با رنگ

استفاده از رنگ می ‌تواند به روش‌ های مختلف جهت جلب شخصیت و بهبود احساس کلی آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرد. انتخاب نوع طرح رنگی که با شخصیت شما هماهنگ باشد، در دست شماست.

استفاده از رنگ پاستیلی

برای ظاهری نرم و خنثی، می ‌توانید از کابینت ‌های رنگ پاستیلی بهره گرفت. به عنوان مثال، از سبز پسته ‌ای برای افزودن طراوت به اتاق می ‌توان استفاده کرد.

استفاده از رنگ های پر رنگ

از سوی دیگر، احتمالاً تمایل دارید از رنگ ‌های تیره‌ تر بهره ببرید. کابینت ‌های براق با رنگ قرمز گیلاسی برای ایجاد ظاهری شیک و مدرن به کار می‌ روند.

خواندن  آشپزخانه اوپن مدرن با کانترهای رنگارنگ

نمای داخلی کابینت متضاد

در صورت داشتن کابینت‌ های جلو شیشه‌ ای یا باز، چرا از رنگ‌ های داخلی متفاوت استفاده نکنید؟ می ‌توانید رنگ داخلی را با ویژگی ‌های آشپزخانه هماهنگ کنید تا آشپزخانه را جذاب تر کنيد. همچنین این کار فرصتی است تا با رنگ‌ های زنده و شجاع طراحی کابینت آشپزخانه را آزمایش کنید.

کابینت آشپزخانه خلاقانه: تم‌ های رنگی ثابت

اگر فضای نشیمن با پلان باز دارید که آشپزخانه، اتاق  نشیمن و ناهارخوری را ترکیب می‌ کند، سعی کنید تا رنگ و طرح کابینت را در سراسر آن حفظ کنید. این مثال از یک طرح رنگ آبی عمیق با جزئیات برنجی طلایی استفاده می ‌کند که در فراتر از حوزه آشپزخانه ادامه می یابد.

طراحی‌ های جایگزین برای کابینت‌ ها

برای بروزرسانی آشپزخانه و ایجاد فضای منحصر به فرد، لازم است خارج از الگوهای معمولی فکر کنید. یکی از راه ‌های انجام این امر، جایگزینی طرح ‌های معمولی کابینت‌ های صنعتی با گزینه ‌های جذاب‌ تر است.

کوبی ‌ها را باز کنید

اگر به فضای ذخیره ‌سازی بزرگی نیاز ندارید، می ‌توانید چند مکعب کوچک باز را در نظر بگیرید. این مکعب ‌ها راحتی قفسه ‌بندی معمولی را دارند، اما دارای حفره‌ های جداگانه‌ ای هستند که به شما این امکان را می ‌دهد که اقلام را سازماندهی کرده یا مجموعه‌ ای را به نمایش بگذارید

کابینت ‌های سه ‌طبقه

برای اتاق ‌هایی با سقف های بلند، چرا با نصب کابینت‌ های سه طبقه از این فضای اضافی استفاده نکنید. برای دسترسی به قسمت بالایی، شما باید از یک پله استفاده کنید. مانند این عکس، یک نردبان کتابخانه ای نصب کنید.

خواندن  6 نکته برای طراحی چیدمان آشپزخانه L شکل

کابینت آشپزخانه خلاقانه: ترکیب طرح‌ ها

از یک طرح شطرنجی برای ترکیب کابینت ‌های باز و بسته استفاده نمایید. کابینت‌ های باز دسترسی آسان را ایجاد کرده و امکان نمایش ظروف شیشه‌ ای زیبا را به شما می ‌دهند. کابینت ‌های بسته هم امکان دارند تا ظروف کم جذاب ‌تر آشپزخانه را در خود پنهان کنند.

در هنگام ترکیب سبک‌ های مختلف کابینت دیواری، توصیه می‌ شود که کابینت‌ های پایه را ساده نگه دارید تا از پیچیده شدن زیاد آشپزخانه جلوگیری کنید.

آزمایش با مواد

استفاده از کابینت‌ های چوبی و جلو شیشه‌ ای سنتی ممکن است طرحی بی‌ روح و معمولی داشته باشد. سعی کنید با استفاده از مواد جدید، از هنجارها خارج شوید.

کابینت رنده شده فلزی

تعویض درهای شیشه ‌ای استاندارد با رنده‌ های فلزی، پیچ و تاب خاصی به آشپزخانه شما اضافه می ‌کند. با وجود این تغییر، تمیز کردن کابینت ها نیز آسان‌ تر می شود.

کابینت آشپزخانه خلاقانه: کابینت استیل ضد زنگ

برای ظاهر صنعتی ممتاز، کابینت‌ های استیل ضد زنگ را در نظر بگیرید. سطح باز تابنده آن ‌ها نه تنها آشپزخانه را بزرگ ‌تر و روشن ‌تر نشان می ‌دهد، بلکه پاک کردن و نگهداری آن نیز بسیار آسان است.

در ایجاد آشپزخانه رویایی تان موفق باشید!

آشپزخانه، قلب پرانرژی خانه شماست و باید به عنوان مرکز گرم و راحت برای تمامی اعضای خانواده باشد.

این تنها چند ایده است که به شما کمک می‌ کند در طراحی کابینت آشپزخانه خود خلاقانه باشید و محیط عالی آشپزخانه خود را ایجاد کنید. برای الهام بیشتر، نمونه‌ های طراحی طبقه آشپزخانه ما را بررسی کنید.

Rate this post
iman

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *