گالری ما

اطلاعات تماس

دفتر کار در خانه

ایده های عالی دفتر کار در خانه

آیا قصد راه اندازی دفتر کار خانگی خود را دارید؟ برای اطمینان بیشتر از ایجاد یک فضای زیبا می توانید مبلمان، لوازم جانبی و چیدمان مورد علاقه خود را به سبک های مختلف طراحی و چیدمان کنید تا بهترین استفاده از فضا را به دست آورید. این فرآیند به شما امکان می دهد که قبل از خرید اقلام یا بلند کردن و جابجایی مبلمان و لوازم جانبی در اطراف محیط خانه، همه چیز موارد را از قبل ساماندهی کنید. یک دفتر کار خانگی با طراحی خوب، کاربردی و زیبا می تواند ساعات کاری شما را کارآمدتر و لذت بخش تر کند. دفتر کار در خانه را می توانید اینطوری طراحی کنید.همچنین شما می توانید طراحی داخلی دفتر کار خود را به گرون نوآور بسپارید.

طراحی دفتر خانگی به سبک مدرن

این سبک از دفتر خانگی به عنوان یک اتاق چند منظوره و مفید طراحی می شود. در یک دفتر خانگی به سبک مدرن، علاوه بر داشتن مکانی زیبا برای کار، می توانید اتاقی مملو از تجهیزات دیجیتالی داشته باشید و فضایی را به عنوان اتاق خواب مهمان نیز در نظر بگیرید. استفاده از یک کمد کاربردی در این فضا می تواند باعث کاهش شلوغی های حین کار شود و قفسه های بالای میز می توانند برای نمایش عکس ها و یادگاری ها استفاده شوند. همچنین می توانید یک کاناپه راحت برای تماشای تلویزیون یا بازی در اواخر شب نصب کنید و از آن به عنوان یک محل خواب برای مهمانان نیز استفاده کنید.

خواندن  9 نکته ضروری برای طراحی دفتر کار خانگی

طراحی دفتر خانگی به سبک ساحلی

در دکور این دفتر از ساحل و دریا برای داشتن حال و هوای خنک و آرام الهام گرفته شده است. می توانید از دراورها و کمدهای کوچک که فضای زیادی برای قراردادن یادگاری‌ها، کتاب‌ها و عکس‌ها هستند نیز استفاده کنید. قرار دادن یک میز ساده برای نوشتن، پرداخت قبوض یا استفاده از لپ‌تاپ نیز می تواند ایده خوبی باشد. کشوهای زیر میز نیز امکان قرار دادن وسایل اضافی و یا کاهش به هم ریختگی را فراهم می کند.

دفتر کار در خانه: طراحی دفتر خانگی به صورت ایستاده

یکی از محبوب ترین و رایج ترین سبک های دفتر طراحی که امروزه طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است، طراحی دفترهای خانگی ایستاده هستند. در این دفاتر افراد به جای نشستن به صورت ایستاده کار می کنند. این امر ممکن است وضعیت قرار گرفتن بدن شما را بهبود بخشد و به کاهش مشکلات کمر کمک کند. میزهای جدید به گونه ای طراحی شده اند که می توان آنها به راحتی در طی یک جلسه کاری بالا یا پایین آورد و بسته به ترجیح شما در آن زمان، انعطاف پذیری نشستن یا ایستادن را به شما می دهد.

در این دفتر خانگی، میز ایستاده رو به پنجره قرار می گیرد تا نور آفتاب شما را اذیت نکن. بهره‌مندی از این روش، مقدار زیادی فضای ذخیره‌سازی و یک تخته پین برای قرار دادن یادآورها یا نوشته الهام‌بخش در اختیار شما قرار می دهد. در نهایت، می توانید طراحی اتاق خود را با آثار هنری و گیاهان زیبا به پایان برسانید.

خواندن  9 نکته اساسی برای ایجاد میزکار در خانه

طراحی دفتر خانگی به سبک استودیو هنر

آیا علاقه دارید تا دفتر شما بیشتر شبیه یک محیط هنری باشد تا اتاق کار؟ طراحی دفترخانگی به سبک استدیو هنر متمرکز بر هنر و صنایع دستی بوده امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. میز ایستاده مکانی عالی برای کار روی پروژه ها یا بسته بندی هدایا است. قفسه هایی وجود دارد آثار هنری خلاقانه شما را به نمایش می گذارد. سه پایه مکانی برای خلق آثار هنری ارائه می دهد. همچنین کمد های زیادی برای نگهداری لوازم صنایع دستی، کاغذ بسته بندی و موارد دیگر وجود دارد و یک پنجره بزرگ نور طبیعی دلپذیری را وارد اتاق می کند.

طراحی دفتر خانگی به سبک خانواده

دفتر کار در خانه
دفتر کار در خانه

این دفتر خانگی متمرکز بر خانواده بوده و به بچه ها اجازه می دهد تا در کنار شما فعالیت کنند. با طراحی دفتر به سبک خانوادگی، بچه های کوچک شما می توانند در حالی که قبض ها را پرداخت می کنید یا دستور العمل های جدید را برای کارهای خود مطالعه می کنید، درست در کنار شما نقاشی بکشند. این فضا شامل یک میز ایده آل برای بازی، و یک فرش بزرگ است که شاید در نهایت با اسباب بازی ها یا هزاران مجسمه لگو پوشیده شود. سطوح روی میز باید به گونه ای باشند که تمیز کردن آنها آسان باشد.

Rate this post
iman

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *