گالری ما

اطلاعات تماس

برنامه ریزی برای ساخت یک دفتر کار خانگی

10 نکته ای که باید هنگام برنامه ریزی برای ساخت یک دفتر کار خانگی در نظر بگیرید

دفاتر خانگی در اشکال، اندازه ‌ها و سبک ‌های مختلف طراحی می‌ شوند. هنگام برنامه ریزی برای دفتر کار باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید. آیا فضای کاری شما در یک گاراژ تغییر یافته است؟ در اتاق خواب یا گوشه ای از اتاق دیگر می خواهید برای خود دفتر کار درست کنید؟ برخی افراد بیش از 35 ساعت از تایم خود در هفته را در این فضا می گذرانند، بنابراین این فضا باید راحت و جمع و جور باشد. برنامه ریزی برای ساخت یک دفتر کار خانگی  را در ادامه با این نکات زیباتر کنید.

در ادامه می خواهیم 10 مورد مهم را که در برنامه‌ ریزی، طراحی و نگهداری از دفتر کار یا ایجاد محیطی برای مطالعه در منزل اهمیت دارند، بررسی کنیم.

  1. برنامه ریزی برای ساخت یک دفتر کار خانگی: انتخاب صحیح اتاق

اگر خوش شانس هستید و چندین اتاق برای انتخاب دارید، باید اتاقی را انتخاب کنید که فضای کافی، نور و دمای مناسبی داشته باشد تا بتوانید راحت کار خودتان را انجام دهید.

  1. فضای کافی برای حرکت در اطراف

داشتن فضای کافی برای راحتی هنگام کار بسیار مهم است. اگر به تنهایی کار می کنید، مطمئن شوید که فضای کافی برای حرکت، ایستادن و نشستن پشت میز در اختیار دارید.

خواندن  9 نکته اساسی برای ایجاد میزکار در خانه

اگر با همکاران یا کارمندان تان کار می کنید، مطمئن شوید که اتاق به اندازه کافی برای همه شما بزرگ است. هیچ چیز بدتر از این نیست که هر روز برای رسیدن به دستگاه قهوه ساز، از کنار همکارتان عبور کنید.

  1. یک میز مناسب و صندلی راحت

خرید یک میز و صندلی مناسب برای دفتر کار خانگی شما حتی ارزش این را دارد که بهترین میز و صندلی را با قیمت بالا خریداری نمایید. صندلی که تهیه می کنید باید استاندارد باشید و بتواند کمردرد را تا حد زیادی کاهش دهد. میزی که انتخاب می کنید باید به اندازه ای بزرگ باشد که هم برای رایانه و هم هر چیز دیگری که برای انجام کار شما لازم است، جا داشته باشد.

  1. برنامه ریزی برای ساخت یک دفتر کار خانگی: فضای ذخیره سازی و قفسه بندی

داشتن قفسه، کمد بایگانی و کمد کافی برای نگهداری از پرونده ها، کتاب ها، کاغذها و لوازم التحریر بسیار مهم است.

  1. مکانی برای برگزاری جلسات

اگر مشتریان یا مشتریانی دارید که در طول روز به محل کار شما می آیند، باید فضای کافی برای برگزاری جلسات داشته باشید.

مطمئن شوید که یک منطقه تمیز و مرتب برای ملاقات با آنها و صحبت رو در رو با آنها دارید. اگر فضا محدود است، همیشه می توانید جلسات را در اطراف میز آشپزخانه یا در اتاق نشیمن برگزار کنید.

  1. نورپردازی

نور طبیعی ضروری است و با استفاده از آینه و رنگ آمیزی دیوارها با رنگ های روشن می توان آن را به حداکثر رساند. اطمینان حاصل کنید که صفحه نمایش رایانه شما تحت تأثیر نور مستقیم خورشید قرار نمی گیرد و یک ترتیب نورپردازی مناسب را برای کار در عصرها انتخاب کنید.

  1. برنامه ریزی برای ساخت یک دفتر کار خانگی: دما

گرمای بیش از حد در تابستان و سرد بودن بیش از حد در زمستان باعث حواس پرتی ناخوشایندی از کار شما می شود. مطمئن شوید که یک راه مطمئن برای گرم کردن و خنک کردن اتاق در هنگام نوسان دما در تابستان و زمستان دارید.

خواندن  9 نکته ضروری برای طراحی دفتر کار خانگی

در حالت ایده ‌آل، می‌ خواهید پنجره ‌ای داشته باشید که بتوانید آن را باز کنید تا هوای تازه وارد شود – اگر نه، مطمئن شوید که می‌ توانید در اتاق دیگری را با پنجره باز باز کنید.

  1. سر و صدا و حواس پرتی را به حداقل برسانید

اتاق یا فضای شما باید در قسمتی آرام از خانه، دور از دسترس کودکان یا حیوانات خانگی باشد که ممکن است حواس شما را پرت کنند.

  1. پاکیزگی

دفتر خانه خود را همیشه تمیز و مرتب نگه دارید. 10/15 دقیقه اول روز را صرف مرتب کردن میز خود کنید و در صورت لزوم جاروبرقی بکشید.

  1. برنامه ریزی برای ساخت یک دفتر کار خانگی: شخصی سازی کنید

شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که کنترل ظاهر فضای اداری خود را در دست دارید، بنابراین مطمئن شوید که نکات شخصی خود را به فضا اضافه کنید. یکی از نقاشی‌ ها، رنگ‌ ها یا تزئینات مورد علاقه خود را به فضای خالی در کنار میز اضافه کنید تا روز خوبی داشته باشید.

قبل از اینکه پیش بروید و دفتر کار خود را راه اندازی کنید، توصیه می کنیم برای طراحی هر چه بهتر دفتر کار با تیم حرفه‌ ای ما تماس بگیرید.

Rate this post
iman

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *